Lördag 12 Decmber 19.58

2009-12-12 @ 20:06:54
Efterlängtad uppdatering ?

Svaret på den ovanstående frågan vet jag egentligen inte men det är många som frågat om jag inte ska uppdatera. I vilket fall som helst så gör jag det nu. Dagarna, veckorna, månaderna, åren bara passerar utan att något direkt händer. Jag lever ett helt vanligt svensson liv. Jag ställer mig konstant frågan " vad ska jag göra för att få något att hända? " Jag tror säkert att det finna folks som lever myckte tråkigare och alldagligare liv än vad jag göra. Som vågar leva ut sina drömmar mycket mindre än vad jag gör. Men ändå. Jag har en stor dröm. Och det är och lyckas som musiker. Men då måste man kunna sjunga, och om jag kan det, har jag ingen aning om. Finns många som sagt att jag kan men jag undrar allt :s Man skulle kunna ladda upp på internet eller något men ingen som jag känner skulle ärligt säga till mig att jag suger. Om fallet nu är så. Får ta och söka till idol eller något, där är dom i alla fall ärliga (; hehe. Nej nu jävlar, hoppas ni är glada över uppdateringen för nu ska ja greppa gitarren och leva ut mina drömmar i ett mörkt, helst ljudisoler rum



/Annah

Kommentarer
Postat av: Emma

Har saknat dina uppdateringar :p

O ja tycker oxå du ska söka till Idol :D

2009-12-13 @ 21:58:46
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: Annah

Emma; Hehe, nu är dom tillbaka i alla fall (: Haha får väl ta och dra till idol och se vad dom säger (y) xD

2009-12-14 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback