Lördag 19 December 18.44

2009-12-19 @ 18:55:05

Glöm aldrig bort din flickvänns födelsedag.

Annledningen till rubriken är att pappa lyckats glömma bort sin flickvänns födelsedag vilket jag tycker är ganska duktigt gjort. Han gjorde några tafatta försök och ta reda på när det är men har ännu inte lyckats. Ganska komiskt (; Fast jag tror inte hon vart speciellt sur vilket är tur för honom. Ska i alla fall till Emil imorgon om han står ut med mig men det vet jag att han gör. Mej står han alltid ut med (a) Jag saknar han faktiskt. Har inte myst med han på jätte länge. Har köpt julklapp till honom idag också. Tråkigt nog så vet han redan vad det är för jag var tvugen och fråga honom vilken det var han ville ha. Det vart i alla fall en parfym. Bruno Banani - Pure Man. För den som inte redan vet det så luktar den mumma.
Just nu befinner jag mig förresten i Karlstad hos pappas tjej. Åkte dit i fredags kväll och kanske ska sova där inatt med. Ganska fullsmockad är lägenheten när vi är här men konstigt nog så stör jag mig inte på det. Det är jag, pappa, charlotta, jonas, cesar, blanca(stavning?) och mattias. Bror min var också här förut men bara över dagen. Pappa hämta honom i torsby imorse och nu håller han på och skjutsar upp han så han är väl här igen om ca 2 och en halv timme. Tills dess får jag typ sitta och spela guitar hero med småttingarna. Om man nu får säga så vill säga (: Har handlat en säng och ett par täckbyxor. Inte så mycket men mycket pengar vart det. 5700. Så nu blir det väl lite snålt men det får gå.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback