Tisdag 22 December 21.49

2009-12-22 @ 22:04:12

Förvänta dig inte att andra ska tycka om dig om du inte ens tycker om dig själv.

I brist på fantasi snor man Idas ämne. Hon skrev om hur irriterande det är att folk laddar upp bilder och skriver tex. ful, hata min näsa, skabb och ja, ni känner till hela den historien. Personligen måste jag säga att det är jävligt patetiskt. När man lägger upp en bild på sig själv är det för att man vill att andra ska se dom. Då har man antagligen tagigt ett x antal bilder och sen valt ut den bild man tycker ser bäst ut. Den som skriver ful under på bild på sig själv gör det i hopp på bekräftelse. I hopp om att någon av ens bedårande kompisar ska skriva, men gumman du är inte ful, ja tycker du är jätte söt! Och förhoppningsvis svarar tio stycken till det. En människa som tycker den är ful skriver inte så. Och feta tjejer lägger inte upp en bild på sin mage och skriver, fan vad fet jag är om dom inte har ett sju helvetes självförtroende. När ja lägger upp bilder på mig själv är de för att jag är nöjd med dom. Lägger ja upp en bild där min kropp syns gör ja det för att jag ör nöjd med den. Inte för att alla ska reagera på hur ful och fet jag är. Nej, synd om dom människor som har så där kasst självförtroende.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback