Tisdag 22 December 23.08

2009-12-22 @ 23:17:36

Att supa eller att inte supa. Det är den stora frågan.

Är det bara jag som börjar bli trött på det jävla tjatet om vilka som ska och vilka som inte ska dricka på nyår? Liksom, orka bry sig om vad alla andra gör och snacka skit om det. Det är ca 50 50 som dricker och som inte dricker så det går jämt ut. Låt dom som vill dricka och dom som inte vill låta bli. Finns dom som inte tycker att det finns någon annledning, tycker att det är omoget och allt vad det nu än är. Och sen finns det dom som tycker att det är alkoholen som gör festen, att det är gött och ta sig en sup ibland och ja, ni fattar antagligen det här snacket med. Vi ser olika på saker, så är det. Så orka med kommentarer om att det är illa med dom som måste dricka för att ha kul och att man borde fundera på annat sällskap om man måste bli halvt deckad för att trivas och så. För alla ser inte på det på det sättet. Men om någon nu kommenterar så ändå så visst. Jag tar inte bort kommentarer. Har aldrig tagigt bort en enda kommentar.
Det enda jag stör mig på angående det här är när folk som stått och klagat på vilka idioter dom som dricker är och sagt att det är fullkomligt meningslöst och hela faderullan sen dricker. Klagar man på alla andra ska man tamejfasiken inte göra det själv sen. Okej? Ja, jag menar dig och nej man snackar inte skit så länge man håller sig till sanningen.

/Annah


Kommentarer
Postat av: ida eskilsson

håller helt klart med dig anna! :')

2009-12-24 @ 19:18:26
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: linnn

säger som ida! (:

2009-12-26 @ 22:32:36
URL: http://theredeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback