Onsdag 11 Februari 20.07

2009-02-11 @ 20:30:24
Tårar rinner, hoppet försvinner...

Mja, det var ett tag sen sist nu. Och juste nu förstår jag varför. Ja suger verkligen på det här. Kommer verkligen inte på ett skit och skriva. Ja skulle kunne skriva om "min dag" men vem har egentligen lust att läsa om vad jag åt till frukost (som förresten var 2 ägg ifall någon nu skulle vara intresserad...) eller hur depprimerande jag tycker att allting är. Förstår egentligen inte varför jag ska vara så jävla depprimerad. Vill helst bara sitta för mig själv i ett kolsvart rum och plinga på gitarren men jag har ingen aning om varför. Har ju inget att må dåligt över. Har det ju ganska bra som jag har det. Eller? Kanske saknar jag det som var. Kanske lever jag fortfarande på minnena från tiden med er. Fuck asså! Jag fattar inte varför tårarna rinner varje gång jag tänker på det. Tiden med er vid min sida var så jävla underbar så det är löjligt. Då var jag lycklig på riktigt. Då visste jag hur det känndes att vara älskad. Men nu... just nu känner jag mig mest vilse. Vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag egentligen hör hemma. Trodde att det var en bra ide att börja om ifrån början men nu är jag inte lika säker på det. Visserligen saker och ting är bättre som det är nu men det är minnena som jag lever på som får mig att känna mig vilse. Jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka det som var så inerst inne tror jag att jag gjorde rätt men just nu känns det bara så jävla jobbigt... Fuck, jag älskar er alla och kommer alltid att göra. Ni vet vilka ni är... <'3

Nej usch, nu får jag sluta leka emobarn och försöka tänk lite positivt. Man blir säkert depprimerad bara av att läsa det där. Men i alla fall...
Just nu ligger jag i sängen och är allmänt trött. Funderar på och gå ner och se om pappa har ätit upp alla chips eller inte. Den tjockisen! ;D
Sen blir det vell och lägga i en tvättmaskin till, har slarvat lite med tvättandet så tvättkorgen är typ lite så dära smått överfull(a)

Aja, får se om jag skriver något mer ikväll (: Puss alla sötbarn !<3

/ Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback