Onsdag 11 Februari 21.39

2009-02-11 @ 21:47:49
Don't try to fight the feeling...

Det känns typ som att jag överbloggar just nu men vad fan... jag har ju typ skit tråkigt och msn funkar inte så vad fan kan man göra ?;) Ligger fortfarande i sängen och är övertrött för den som är intresserad. Jag börjar förresten bli allt säkrare på det där med att jag inte kommer orka förens sent inatt eftersom jag är för lat för att gå dom 14 trappstegen och 3 metrarna som är till duschen ifrån min säng. Latsvadd man är. Men jag har i alla fall varit duktig och tvättat lite kläder och det är ju... bra (: Fast något som inte är fullt så bra är att batteriet i datorn snart är slut... och jag är typ för lat för att gå ner och hämta laddaren. Står att det är 27 minuter kvar. Vilket är typ ingenting. Men ska typ duscha nu. Eftersom pappa står och skriker. Han verkar typ inte gilla att jag är uppe och duschar mitt i natten. Men det blir väl säkert att jag skriver mer när jag duschat bara för att jag typ har blivit ÖverbloggarN :)

Aja, Puss ! <'3

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback