Onsdag 18 Februari 15.39

2009-02-18 @ 15:47:26

A Lonley September!<3

Mja, inte länge sen som jag kom hem nu. Men farmor är inte hemma så jag håller på och svälta ihjäl:o Är så jävla hurgrig så att jag funderar på att gå och laga mat själv och ja... då är det ganska illa som ni säkert förstår. Men tanke på att jag är lätt med på top 10 listan över sveriges lataste personer. Usch, det måste jag ändra på. Kan ju inte vara helt överlat heller.
Har engelska läx-grejs tills imorgon också. Vilket jag inte ens kan göra klart eftersom att jag måtste ha en jävla skiva som jag tyvärr inte har. Jävla Benthe som tvingar mig och göra om allt jag gjorde i Torsby och sen får jag typ en vecka på mig och göra det. Usch, vad sur jag blir. Och sen så var ju Dansken sorgligt nog frisk. Fattar verkligen inte ett piss av vad han säger. Matilda kom fram till att vi har "nybörjarfranska för svenskar på danska". Då typ dog jag xD Det var ju hur jävla kul som helst ju. Tycker typ synd om dom som hörde mig skratta då för jag lät som typ en galen vetenskapsman med punkterad lunga då eller  någon liknande. Vilket inte låter speciellt vackert. Aja, ska nog sätta mig och spela lite gitarr nu.
Puss!

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback