Söndag 15 Februari 22.31

2009-02-15 @ 22:40:54

Om morgondagen inte kommer vill jag att du ska veta att jag älskar dig...

Dagen har vell varit...Ehm... kass? Eller jag vet inte. En av dom bästa dagarna på länge tror jag faktiskt men... Den har nog vart ganska kass ändå. Måste fan göra något åt mitt liv snart. Kan inte hålla på så här längre. Aja, ska försöka och skriva om något mindre depprimerande. Ingen kan vell direkt finna det intressant och läsa om när jag sitter och klagar över hur jävla kasst mitt liv är?

Imorgon är det skola också. Ganska skönt faktiskt. Tro det eller ej men det är faktiskt den enda platsen just nu som jag mår bra på. Vet inte riktigt varför. Kanske är det för att jag inte tänker lika mycket på all skit då. Kanske är det för att jag försöker dölja för allt och alla hur kasst jag mår så därför fokuserar jag på allt annat. Vad fan vet jag... Orkar inte ens tänka. Allt deppiga repliker börjar bli så jävla uttjatade. Förresten, jag skulle ju inte skriva mer om mitt skit liv. Ehm... Tror det är bäst att jag inte skriver mer alls. Kommer bara bli att jag skriver en massa skit...

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback