Tisdag 17 Februari 16.49

2009-02-17 @ 17:00:56
It's not over...

Sitter i soffan just nu med Lovisa och väntar på att sconsen ska bli klara. Vilket dom antagligen redan är så det heter nog snarare att jag väntar på att sconsen ska bli brända. Så jag borde nog gå och kolla till dom. Annars blir det nog inte kul sen när man ska äta dom. Så brb, ska gå och kolla till dom.

Tebax :D Och jag hade rätt. Sconsen var klara. Visserligen bara den ena plåten men ändå. Den ena var fan nästan bränd och den andra... Var inte ens i närheten av stekt. Men det är vell den också snart. Och då blir det mums ! :D Så jävla gött med scones är det. Den som kom på scones är fan guld värd! ;D Tror jag ska laga te till sconsen också. Känns väldigt tantigt och göra det men ändå. Alla har vi vell en liten tant inom oss. :) Fast jag och Evelina har ju en Arne och en Evert inom oss också. Den där tanten blir vell Arnes fru antar jag.

Skola imorgon igen också. (Konstigt) Det är ju typ skola varenda dag så det där var vell inte direkt så nödvändigt och skriva men ändå. Något måste man ju skriva. Hoppar Frankslärarn/Danskjäveln är sjuk imorgon också. Står inte ut med att lyssna på hans jävla danska. Har varit och taigt ut den andra plåten nu också. Gött vart det. Fast dom vart lite brända dom där små sakerna. Men ändå...

Puss! <3

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback