Torsdag 12 Februari 17.12

2009-02-12 @ 17:27:46

I'm six feet from the edge...

Dagen har varit... typ... åt helvete? Har haft konstant huvudvärk, varit allmänt trött och så... Ja... Asså jag fattar inte hur en människa kan vara så jävla snygg! Jag tror fan jag börjar bli kär :$ Fast jag vet inte. Jag kanske bara gillar bilden jag har av dig i huvudet och inte den du är egentligen. Egentligen så känner jag dig ju knappt? Men jag kan inte låta bli och tänka på hur jävla lik du är Han. Jag tror faktiskt inte att jag har kommit över Honom riktigt ännu om jag ska vara ärlig... Jag tror hela tiden att jag har det men det visar sig alltid att jag har fel. Blir vell att jag träffar Honom i helgen antar jag eftersom han också ska spela på UKM. Hoppas bara att jag inte kommer bli hela jävla emo för då kommer ju allt vara förstört. Och det vill jag verkligen inte. Vill ju att det ska bli bra när vi spelar. Strängarna har förresten kommit så nu är Annah happy ! :) Vill ju helst spela på min gitarr vilket jag inte hade kunnat göra om inte strängarna hade kommit. Åh, jag tror fan jag börjar bli nervös nu faktiskt! Hemskt är det. Fast vad har jag och vara nervös över egentligen:o Det värsta som kan hända är vell typ att jag spelar fel och jag tror nog inte att det är så värst många som skulle tänka på det ens. Och det blir ju inte direkt bättre av att man är nervös så vad fan ska jag vara det för? Nej usch. Det får jag sluta med nu.

Torsby imorgon också. Ska vara på stjärnan på soundcheck vid 18.45 så det blir vell och typ leta reda på något att äta så fort som jag kommer till Torsby. Sen ringa till mormor och be henne komma med gitarren och sen se till och vara på soundchecken i tid. Eftersom den  bara är 15 minuter så gäller det att vara i tid så att man inte missar något av den. Det är inte direkt speciellt lång tid man har på sig och hitta rätt inställningar för allt och köra igenom låtarna. Om det inte sitter då då vet jag inte vad jag gör. Antagligen får jag vell världens panikattack. Eller i varje fall något i den stilen. Aja, efter soundchecken så kanske vi stannar kvar och lyssnar lite på dom andra om man får. Annars blir det väl och åka hem till Maja. Ska sova där eftersom min kära moder inte släpper in mig i stugan.

Men ska feta mig med glass nu (A) Puss ! <3

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback