Torsdag 26 Februari 12.37

2009-02-26 @ 13:09:09
22  Februari 2009 :* <3

Nu ska jag berätta en sak... Jag har dö-tråkigt ! (: Finns verkligen inget att göra. Fast det finns nog inte mycket jag kan göra heller så jävla ont som jag har typ... överallt? Fattar inte hur man kan få ont i armarna av att åka snowboard. Men konstigt nog är det typ dom jag har mest ont i. Och magen som jag har minst ont i har ja jävligt ont i så fatta hur ont ja har i armarna. Men i alla fall... jag har tråkigt! Vilket antagligen märks med tanke på att jag typ sitter och överbloggar.
Och älsk ska klippa sig och färga sig idag :D <3 Typ brunt och... jag vet då fan hur han ska klippa sig. Den saken ändrar sig hela tiden. Fast jag tror han skulle klippa topparna bara. Eller om han bara skull färga sig. Aa, någonting i alla fall. De blir säkert najs ;)<3

Tror snart jag ska laga mat också. Fast va ska jag laga för något? Har typ skit kass fantasi och är skit kass på att laga mat så det blir mest att jag lagar makaroner när jag lagar mat men det kan bli lite jobbifgt och äta makaroner hela tiden. I alla fall enligt mig. Någon som har något förslag? Och kom inte med några komplicerade förslag nu. Tänk på att jag är blond och kan där med vara en fara i köket x'D Eller ÄR en fara i köket kanske det heter. Åh, gud se hongri jag är :o MAAAAAAAAT! (A) Det får fan bli makaroner igen. Nästa gång får det bli något annat. Tror jag...

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback