Torsdag 26 Februari 14.01

2009-02-26 @ 14:15:49

Så jag trycker på mig min gummihatt!

Nu är jag tamejfan stolt. Jag har lagat mat! Makaroner och någon improviserad sås. Det vart faktiskt ganska gott men det trodde jag verkligen inte innan ja smakade och ja... Jag kan säga att ja hade rätt. Jag är en fara i köket. Eller i varje fall en katastrof. Tur att inte farmor var hemma för då hade hon vell aldrig släppt in mig i köket igen. Det var grejer överallt, vattnet kokade över, såsen rann överallt och ujjamejja. Det där gör jag inte om i första taget du. Plus att det känns som att jag har mycket till liv. Sitter vid datorjävlen typ hela tiden ju. Det är fan illa. Och en sak till...jag saknar baslådan till den andra datorn(min dator). Sitter liksom på pappas typ hela tiden för min fungerar inte. Men den baslådan är så jävla go. Liksom grejerna i rummet skakar fan till och med när man drar upp basen i bott. Det är så jävla skönt. Fast baslådan i Torsby tror jag fan är ännu najsigare. Åh, ja vill ha en baslåda till den här datorn också! :D ge mig, någon?
Sitter och tittar på en grej på tv;n nu och det är jävlgt kul! xD Det är någon blondin med typ en tiara på huvet som typ är helt jävla kär i sig själv. Hon typ bah: Han sa att jag var tvungen att ändra mig men det tänker jag aldrig göra. Jag är perfekt som jag är!
Jävla egoist asså. Så jävla kul och sitta och lyssna på när hon pratar. Visst det är okej med självförtroende men hon är typ... överdriven.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback