Söndag 14 Juni 12.19

2009-06-14 @ 12:29:23
Breaking the endless silence.

Egentligen har jag ingenting och skriva om men eftersom jag såg att jag inte skrivit på ett tag tvingade jag mig själv och skriva ett inlägg. Det enda jag skulle kunna skriva om är väl igår kväll. Fuck, vad jag ångrar vissa saker. Fast jag vet inte, det kanske inte är så jävla viktigt ändå. Men jag ångrar mig i varje fall. Skulle inte ha gjort som jag gjorde. Men det kanske var bra ändå. För nu vet jag hur mycket du betyder för mig vilket jag inte gjorde förut. Det är först när jag är nära att mista det jag har som jag förstår hur mycket det betyder för mig. Nej usch, vill inte tänka mer på de. Får väl hoppas att det löser sig helt enkelt.
Just nu sitter jag och knarkar en av mina före detta älsklingslåtar. Kommer fortfarande ihåg vart enda ord av texten. Den berör liksom. Egentligen är den precis som alla andra rapplåtar. Någon amtörrappare som skrivit om någon patetisk kärlekshistoria som inte slutade som dom hade tänkt sig. Dålig kvalite på ljudet, rappare kunde vart bättre och man kan börja undra om personen i fråga har någon form utav taktkänsla över huvudtaget. Men samtidigt finns det något som gör låten så underbar. Som får en och bara vilja höra mer och mer. Om ni förstår ?

 


/Annah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dä ordnä sä! Å ordnä dä rä int se kvettä rä!



Bara du kommer ur tonåren och blir vuxen så blir det faktiskt bättre. Då bestämmer ingen annan än DU!

Jag lovar, livet ÄR BÄTTRE som vuxen! :)

2009-07-12 @ 00:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback