Fredag 13 Mars 16.01

2009-03-13 @ 16:08:06

Till alla er som minns hur det var...

Har nyss bakat och lagat mat. Måste erkänna att jag är jävligt stolt. Trodde att jag var en totalt katastrop i köket men det är jag faktiskt inte. Om man bortser från att brandlarmet gick 4 gånger när jag stekte plättar men vad fan... Vilken idiot sätter ett brandlarm jämnt bredvid spisen :o Aja, skolan idag var kul. Är faktiskt ganska kul i skolan, om man bortser från lektionerna då men det är ganska slappt så det funkar. Och träslöjden var ju trots allt riktigt kul. En person som jobbade. Alla andra satt runt ett bort och pratade om... Ja, sex xD Men va fan, blir vell inte så mycket annat till samtalsämne när jag och Jonathan är med xD Fast Johannes verkar faktiskt inte tycka att det är speciellt intressant. Mest pinsamt verkar det som. Men vi får vell se till och lära han att det är intressant och prata om. Gud se sjuk jag är xD
Imorgon blir det och åka till sysslebäck och titta på fotboll också. Är cup i ga-hallen. Ska stå i kiosken och sälja korv då så alla som ser det här; KÖP EN KORV!!!!!!!!!!! (A)
Och sen på kvällen kommer det snygga göteborgare till gården :$ Eller jag har aldrig sett dom men Ylva sa att dom var snygga och jag litar på henne. Hehe
Aja, nu ska ja gå ner och äta kladdkaka ! :*

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback