Lördag 15 Mars 12.38

2009-03-15 @ 12:51:55
I'll never forget but someday I'll maybe be abel to forgive.

Dagen började ganska tidigt. Ungefär vid 9 eftersom Timo kom och började snickra då. Och att sova i det där oväsendet är inte direkt det enklaste kan jag säga. Speciellt pigg kan jag inte påstå att jag var när jag gick upp heller. Kom hem vid typ halv 12 inatt. Var i sysslebäck hela dagen igår. Först på fotbollscup och sen på gården. Göteborgarna var där. Och en som typ hette Andreas eller något, som förresten var ganska snygg(A), var typ onaturligt duktig på och spela typ vart enda jävla instrument som finns :o Så han tyckte jag var ganska cool (Y) Och sen var det en som typ... hette någonting som också var ganska cool. Eller han var mest udda tror jag men ändå. Han typ... Aa, jag vet då fan hur man ska förklara men det var så jävla kul. Jag höll på och dö av skratt. Han typ satt i dom där ringarna i gympasalen och sen typ gjorde han den där andra så att han gugade fram och tillbaka och han fick typ panik så han satt typ och skrek; Men för fan! Släpp ner mig ! Men för fan, sluta! Seriöst, för fan, släpp ner mig! Amen stanna mig då! För fan! Det är ju farligt, seriöst! För fan! Och jag skrattade så jag höll på och dö. För han var liksom helt seriös. Så jävla kul. Aa, dom där göteborgarna var ganska roliga. Aja, idag blir det nog och vara hemma bara tror jag. Eller om jag går ut och typ tar kort eller något. Eller tar en sväng bort till boa och köper bröd eftersom jag åt upp allt. Aja. någonting blir det i alla fall. Puss<3

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback