Måndag 2 Mars 15.39

2009-03-02 @ 15:40:51
Ett kapitel ur livet.

Nyss kommit hem. Börjar ärligt bli ganska drygt och åka 3 mil fram och tillbaka varenda dag. Men men, man får vell helt enkelt stå ut. Skolan idag var... Okej. Kunde ha varit bättre men överlevde gjorde man i alla fall. Har förresten funderat på att skolka alla franska lektioner tills jag får byta till Svenska/Engelska. Orkar liksom inte med att byta till Tyska men man får ju inte byta till något annat och jag står inte ut med franskan. Så jag funderar seriöst på att skolka varenda lektion tills jag får göra det. Liksom, till slut måste dom vell ändå gå med på det? Dansken hatar mig ändå. Han tycker att jag är uppkäftig och ja... jag förstår han vell. Blir så jävla sur till slut när han aldirg pratar så att man fattar något av vad han säger. Ni fattar inte hur störande det är att sitta och lyssna på någon som man inte fattar ett skit av vad dom säger typ 3 eller om det är 4 timmar i veckan. Aja nu räcker det med klagande på fransk-helvete. Får vell se vad som händer helt enkelt.
Jag och Ida ska ha dans med 1.an och 2.an också :D Så himla gulligt och se på när dom små försöker dansa. Men göra två saker sammtidit har jag kommit fram till att dom inte kan göra så det får vell inte bli för komplicerad dans vi gör. Fast det kommer antagligen bara bli tjejer som kommer dansa. Det var inga killar som ville och vi kan ju inte direkt tvinga dom. Fast det skulle vara roligare om några killar var med (: Och sen ska ju jag och Mathilda måla om gallren ute i kapprummet. Jobbigt men kul kommer det bli. Jävla mycket saker jag ska göra egentligen :o Eller nja, så mycket kanske det inte var men ändå. Det var mycket för att vara jag.

Aja, nu är det Time For Coffe (; Puss !<3

/Annah

Kommentarer
Postat av: idaa

heheh jävligt kul kommer vi ha ;D<3

2009-03-02 @ 16:48:41
URL: http://idaeskilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback