Måndag 23 Mars 10.36

2009-03-23 @ 10:45:48
Sööööööööötast! <3

Sitter i datasalen i skolan nu igen. Har bild. Vi ska typ leta reda på modebilder eller något. Fast jag tror inte att det är speciellt många som ägnar sig åt det. Det är inte speciellt många som gör det dom ska på Lars lektioner. Det är inte spciellt många som gör det dom ska någon gång egentligen. Så jag tror nog att våran klass kommer bli den klass som går ur 9;an med flest IG. Och... ja tror fan jag gillar en (A) Och jag menar liksom gillar, gillar. Så jävla söt! Mums (; Hehe.
Snart är det mat också. Och tur är vell det. Är så jävla hungrig. Hann inte äta frukost imorse eftersom jag vaknade 07.09 och bussen kommer 10 över. Fast den var sen så jag hann med. Men det är pytt i panna vilket är hur jävla äckligt som helst! Jag kommer fan svälta ihjäl eller något liknande innan dagen är slut. Och när jag kommer hem kommer det vell inte finnas någon mat heller eftersom farmor är sjuk och det finns typ ingen köttfärs tinad och inga ägg och ja... jag kommer inte kunna laga mat så jag kommer vell svälta ihjäl. Om det nu inte finns makaroner ellre något sånt men det tror jag inte. Har typ levt på pasta den senaste tiden så den är nog slut. Åh, jag kommer svälta ihjäl! Kom och ge mig mat någon snälla...? (a) Hehe.
Och Jonathan sitter och kolla på Sveriges sjukaste video:o Fast han verkar gilla den i alla fall. Aja, nu ska jag typ dola med något annat.

/Annah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du, äre en i klassen du gillar? ::D ::D ::D (AAAAAAAAAAAAAA)

2009-03-23 @ 20:50:00
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du, äre en i vår klass som du gillar? ::D ::D ::D (AAAAAAA)

2009-03-23 @ 20:51:31
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback