Onsdag 11 Mars 19.11

2009-03-11 @ 19:29:50

Jag vet att jag inte växte upp till den flicka du ville att jag skulle bli...

Ja ni, har inte skrivit på ett tag för att... jag har bara haft skit och skriva om. Men jag kan inte direkt påstå att jag har så mycket bättre saker och skriva om nu. Fattar inte varör allt alltid ska gå åt helvete? Tungt som fan just nu även om det kanske inte syns. Har ju trots allt sen barnsben fått lära mig att i andras ögon ska man vara perfekt. Tårarna är det inte meningen att andra ska se. Men snart pallar jag fan inte mer. Tro dej eller ej men jag är glad att jag har skolan. Mår fan bra där. Tänker inte på skiten där men sen när jag kommer hem... sitter för mig själv. Har tid att tänka det är då verkligheten hinner ikapp mig och tårarna rinner. Grejen är den att jag är inte perkfet. Utan långt ifrån. Och jag vet att jag gör dig besviken nu när jag säger det här men det är sant. Kan du aldrig inse det?! Jag växte inte upp till den flicka du ville att jag skulle bli. Men det är för sent att ändra nu. Och jag vet att det har gjort dig jävligt besviken även om du aldrig sagt det men du valde trots allt bort mig. Jag gav dig ett val och det var inte mig du valde. Och... det kanske inte är den rätta saken att göra och skriva det här men... jag vill liksom att alla ska förstå. Jag vart jävligt lessen när det blev som det blev. Kan liksom inte förneka det. Han var speciell. Jag vet att vi inte känner varanda speciellt väl och att jag inte är kär i honom. Har aldrig vart men det är något speciellt med Honom. Tårarna rinner fan nu när jag tänker på det. Men jag fattar inte ens varför. Så kom inte med en jävla massa skit som att jag var ilag med Han för att göra D avundsjuk. För det är inte sant. Att det vart som det vart med honom var bara för att jag var lessen och jag ångrar mig som fan! Kan inte folk fatta det?! Alla dumma grejer som jag gjort den senaste veckan är bara för att ja vart lessen inte orkat med utan bara gjort saker. Inte orkat tänka efter. Så snälla, håll bara käften! Om det nu är så jävla intressant och prata om det så prata me mig om det. Vet att det egentligen är typ bara en person som tycker det är så jävla intressant och prata om det men vill ändå få det sagt. Fast jag vet inte.
Sen finns det ju en annan persom som jag saknar och prata me som fan! Är så jävla lessen att jag inte trodde på dej först! Tänker aldrig mer tvivla på det du säger. Jag älskar dig! Du är en av mina bästa vänner och jag vill att du ska veta det. Har inte pratat med dig på ett tag och det känns så jävla tomt! Du betyder som fan för mig !<3333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver och uttrycker dig väldigt bra! Ta inte illa upp, men de trodde jag inte :$

2009-03-12 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback