Onsdag 18 Mars 20.58

2009-03-18 @ 21:11:48

I don't want to loose you.

Mja, dagen har varit tråkig. Har inte haft ett piss och göra. Men imöra är det skola i alla fall. Så att man kommer bort från skogen ett tag. Först är det fotbollsturnering vilket är överdrivet hemskt. Jag hatar fotboll! Kan verkligen inte spela men jag antar att jag kommer bli tvungen att göra det. Men jag ställer mer än gärna upp som bänkvärmare kan jag säga. Fast efter skolan blir det hem till mathilda och färga utväxten. Blir inget med det där med underhåret. Men Aa, jag orkar fan inte skriva. Puss <3

/Annah


Kommentarer
Postat av: ida

varför inte underhåret? :o

2009-03-18 @ 21:38:34
URL: http://idaeskilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback