Söndag 1 Mars 16.50

2009-03-01 @ 17:13:42

There's not a star in heaven that we can't reach...

Sitter och tittar på High School Musical i brist på bättre. Har ärligt talat inte sett den innan. Är så dära lite smått efter. Har nyss lagat mat för den som vill veta. Har fått göra det sen i fredags eftersom farmor är hos Kickan och pappa inte kan laga mat. Han kan fan inget har jag kommit fram till. Fick visa han hur tvättmaskinen fungerade förut. Först tänkte han tvätta alla kläderna på en och samma gång och ja... Jag fick vell förklara för han att det inte skulle vara samma färg på kläderna när han tog ut dom som när han stoppade in dom om han tvättade allihop på en gång. Och sen kunde han inte plocka ut tvättmaskin innan han åkte så det kommer jag vell säkert få göra också -.-' Eller så väntar jag tills farmor kommer hem så får hon göra det fast jag vet inte. Skulle behöva tvätta jag också. Skola imorgon ju. Ganska kul faktiskt. Börjar bli långtråkigt och sitta hemma. Och man saknar ju alla goa personer också... Speciellt vissa då... (a)
Har förresten fortfarande ont i knäna. Det är inte najs. Smurfknän tamejfan! -.-' (Dom är alltså blåa för den som inte fatta det.) Nej usch, se tråkigt jag har. Kommer inte ens på något att skriva. Hjärnstillestånd ju. 

Aja, ska sätta mig och spela gitarr nu (A)

/Annah 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet att du saknar mig speciellt :) <)

2009-03-01 @ 18:09:11
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback