Söndag 22 Mars 18.56

2009-03-22 @ 19:05:23

So damn fucking proud.

Inte skrivit på några dagar nu, har haft fullt upp med annat. Torsdag; Hemma hos mathilda för blondering. Fredag; Tro det eller ej, gym med brudarna. Lördag; Branäs. Och branäs var jävligt kul (: Känner mig helt duktig för den som vill veta. Jag tog mig ner för storbacken på en kvart. Så jävla stolt asså. Ganska stort steg med tanke på att jag sist körde okontrollerat störtlopp men ändå tog en halvtimme på mig ner för "Anusbacken". Fast jag hade i och för sig vänstern fram den här gången och högern förra. Fast jag körde pinsamt nog in i en liten unge, igen :$ Jag har gjort det två utav två gånger nu. Fast pappa hade ju en ganska bra förklarnng till varför. Dom är för så så jag ser dom inte och därför kör ja in i dom. Fast jag vet inte vad som är pinsamast. Att skylla på att dom är för små eller att jag helt enkelt inte har kontroll över snowboarden när det går för fort. Men i alla fall, blir nog branäs till helgen också. Kul, kul. Vet inte riktigt vem jag ska åka me men ska nog fråga Emelie eller Ida om dom vill med eller kanske båda två. Fast jag vet inte. Mamma ska säkert vara dryg och säga att jag måste ner till Torsby nu när jag inte vill eftersom jag inte fick förut när jag sa att jag ville ner till Torsby. Men hon får tamejfan ta och lyssna på mig när jag fyller år åtminstone. Jag har förresten enorm träningsvärk i mina vader för den som vill veta. Jag och Ida stannade pinsamt nog ibland på grund utav mjölksyreattack. Får fan ta och träna upp vaderna (a) Men jag och Mathilda och Evelina har ju tydligen börjat på gym nu så det ska vll inte bli så svårt. Men det var faktiskt kul och vara där när man hade med sig någon. Ensam skulle ja aldrig viljat vara där. Men Aa, man får vell se hur det blir med det där;) Men aja, ska ringa till mamma nu. Var tydligen tvungen och ringa henne idag.

/Annah


Kommentarer
Postat av: ida

hehe du va ju kung i backen, och de va ungen som kom ivägen, skyll på den nooben xD öhöhöhöhöh :)<3

2009-03-22 @ 21:09:53
URL: http://idaeskilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback