Söndag 29 Mars 17.00

2009-03-29 @ 17:10:59
Citerat av min broder: "Äckel, jag vill inte knulla!"

Sitter vid datorn är fet just nu. Har nyss smält i mig en ben and jerry's. Fick det i födelsedagspresent. Jävligt gott var det. Mamma och Thomas och Fredrik och Emma och Jan har nyss åkt förresten. Dom kom typ vid 1 eller vad det var. Sen blev det och öppna presenter, sen smörgås tårta och sen kakor. Jävligt mätt är man just nu i alla fall. Vill till en viss person nu också :* Fattar inte varför men jag saknar honom fan. Och allt på grund utav några få timmar. Innan det sket jag fan i han och sket fullkomligt i om jag någonsin skulle träffa honom igen men nu vill jag fan träffa honom här och nu. Ligga och mysa med honom och jag har ingen aning om varför. Kanske för att han visade en annan sida. Kanske att han ville mer än vad jag trodde med mig. Fast jag vet inte. Jag saknar honom ifall. Tror jag ska ringa sen och höra om han vill ses och sen höra med pappa om han kan köra dig mig. Om han nu vill ses men det tror jag vell han vill. Verkade i alla fall som det sist jag pratade med han. Aja, nu får det vara slut på kärleksbabbel. Lite om igår...
Var i branäs igår och åkte lite. Kul som fan var det. Och jag och Linn gjorde det. Vi drog storbacken i bikini och kul som fan var det. Lätt det grymmaste jag gjort i hela mitt jävla liv. Vi hade värsta publiken och folk som tog kort och kom och pratade med oss och allt. Så jävla grymt. Så nu är det lite folk som är skyldiga oss pengar kan jag säga. Filmbevis har vi också ifall det skulle vara någon som inte tror oss. Men orkar inte skriva mer just nu. Puss

/Annah

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahah! Ni är galna! :D:D:D Får jag se filmen imorgon? :p

2009-03-29 @ 18:50:44
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: linn

haha, lätt de grymmaste vi gjort tsm! :D<3

2009-04-19 @ 20:31:09
URL: http://liinnrunnelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback