Tisdag 17 Mars 13.42

2009-03-17 @ 14:00:39
I don't want to miss a good friend but I don't want to walk around with a broken heart eather.

Sitter i datasalen nu. Har franska som är så himla roligt. Fattar fortfarande inte var han säger och jag får inte byta till svenska/engelska verkar det som. Så jävla förbannad blir jag. Men men, till sluta ska jag fanemej få som jag vill. Funderar seriöst på att skolka tills jag får byta men pappa fick fan damp sist jag skolkade så jag är lite tveksam faktiskt. Har gjort om bloggen lite också. Vart inte så där jättebra för jag fattade verkligen inte ett skit av vad jag gjorde. Den där andra bloggen som jag har är typ en som jag bara testar lite på så det är ingen ide och gå in och kolla på den. Skriver aldrig något i den ändå. Bara så att alla vet liksom.
Igår vart det gården också. Fast den öppnade inte förens fem så först vart det och gå med Ida bort till konsum och handla. Folk måste ha trott att vi var fullkomligt sjuka i huvet. Satt på bänken utanför konsum och skrattade konstant åt abosolut ingenting. Men kul hade vi i alla fall (Y)
Sen på gården vart det ju massa skit också. Det var typ någon som hade tagigt en hundring ur kassan till kiosken så det vart ju en massa skit med det och det kan jag ju inte påstå var speciellt kul. Men sen helt plötsligt så råkade ju Linus HITTA den utanför fönstret -.-'  Så jävla störande! Vad fan tror han om oss egentligen som tror att vi skulle gå på de. Usch, äckelbarn! Aja, nu ska ja vara snäll och inte skriva en massa skit om han.
Franska suger förresten för den som inte har fattat det! Det är så jävla hemskt. Det här är enda timmen som är kul för då kan jag sitta med annat. Men annars är det bara överdrivet tråkigt. Men jag tror vi slutar snart och det är ju bra.
Sen efter skolan tror jag det blir att bara sitta hemma eller något. Om jag kanske inte sticker ut någonting men jag tror inte det. Vet inte direkt vad jag skulle göra i sånna fall. Finns liksom inte så mycket och göra uppe i höljes direkt. Har ju förfan inte ens grannar! Men ska kanske flytta snart och då ska jag fan övertala pappa att flytta till sysslebäck. Så jag kanske kan skaffa mig något till socialt liv. Känns som att jag har skrivit ett ganska överdrivet långt inlägg nu som ingen kommer läsa men... HAR NÅGON LÄST HIT NER FÅR DOM EN KRAM!

Aja, nu ska ja inte skriva mer. Puss<333

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback