Tisdag 31 Mars 08.08

2009-03-31 @ 08:54:26

Something new.

Sitter i datasalen nu och har So. Tror jag. Vet inte riktigt vad jag har. Plus att jag inte fick något papper så jag vet inte vad jag ska göra. Och jag tänker fan inte fråga efter något heller. Ujjamejja. Ingen tycker nog direkt att det är speciellt kul och sitta med något jävla Excel. När fan kommer jag ha nytta av att kunna det egentligen?! För den som inte kom fram till svaret själv så kan jag säga att svaret är aldrig. Okej, nu har jag fått ett papper. Och kag kan säga att jag inte fattar ett skit av det. Det handlar typ om älgar men sambandet mellan älgar och excel är inte speciellt uppenabar för mig.  Nu har jag skrivit av den jävla tabellen som vi tydligen skulle göra men nu ska vi annvända oss av det där för och få fram svaren på några frågor men det kan jag säga att jag inte har en jävla aning om hur man gör och jag orkar fan inte och fråga korven. Måste även säga att det är en väldigt trevlig stämning i datasalen. Typ alla är irriterade. Fast man blir vell det när man inte fattar ett skit.  Men fattar ett skit gör jag ju aldrig nu för tiden. Är så jävla less på allt. Orkar fan inte ens tänka längre. Har gjort fler tabbar senaste tiden än vad jag gjort i hela mitt liv tror jag. Fucking life säger jag bara. Och jag saknar fan tiden med dig också. Men jag skanar inte dig. Eller jag vet inte. Kanske saknar dit lite grann men jag vet inte. Nej fan, har ingen lust och skriva om det där...

Har förresten fortfarande inte gjort klart excel skiten och jag antar att jag inte kommer göra klart det heller. Eftersom jag måste göra om allting i sånna fall eftersom jag gjorde fel och det tänker jag inte göra. Fast nu visade Matilda mig hur jag kan göra för att slippa göra om det men det orkar jag inte. Usch, vilket dret säger jag bara. Aja, nu "slutar"  jag.


/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback