Torsdag 19 Mars 21.19

2009-03-19 @ 22:43:13

Äkta kärlek hittar du inte förens du slutat leta.

Vart i sysslebäck idag då. Först varre fotbollsturnering vilket var överdrivet tråkigt men ändå inte lika tråkigt som ja trott. Var mestadels bänkvärmare vilket jag tyckte var ganska kul. Men när jag väl spelade träffade jag faktiskt bollen. Vilket jag inte brukar göra. Fast jag måste erkänna att det inte var många gånger som jag träffade bollen som jag gjorde det med mening :$ Har haft utvecklingssamtal idag också. Och... ja fick inte utegångsförbud. Det meste var trots allt positivt även om jag inte hade förväntat mig det. Sen efter skolan vart det i alla fall att dra hem till Mathilda och färga utväxten. Så nu är jag ännu mer blondie :> Tack älskling! (A)<3333333
Efter jag hade färgat mig så ringde jag Mathilda och Evelina till Philip och prata med honom om det där med och på gymmet eftersom att vi typ har bestämmt oss för att börja gå på gym. Jag vet vad folk tänker nu men det är mest för att det är kul så klaga inte nu. Vi ska i alla fall dit imorgon. Det kommër gå åt helvete men huvudsaken är vell att vi har kul vilket vi antagligen kommer ha. Plus att jag har pratat me pappa om födelsedagen nu också :) Vill inte säga för mycket här och nu men kul kommer det bli om det blir som ja tänkt  mig :)

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback