Lördag 17 Oktober 00.01

2009-10-17 @ 00:06:27
Final destiny, destination, va fan som helst !

Trött som ett djur är jag. Sov knappt något inatt och var tvungen och gå upp relativt tidigt för och hinna med bussen. Eller ja, tigigt och tidigt, klockan tolv i alla fall. Åkte till Emil och hade mys:* Robin satt vid datorn och spelade när jag kom dit och satt där när jag åkte hem, som vanligt (y) Människan kan verkligen inte ha något liv. Gick i alla fall till gården vid typ 7 tiden, skrämde ihjäl jennifer med "min nya hårfärg". Sen vart det hem till Emil igen eftersom att det stängde en timme tidigare och pappa inte skulle komma förens tio. Men när han väl kom och skulle hämta mig skulle han väl sitta där och babbla i säkert en timme. Drack kaffe och prata och skit och åkte hem sen vid typ 11. Så inte så länge sen jag kom hem (: Men aja, nu blir det duschen eller något.

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback