Lördag 17 Oktober 00.19

2009-10-17 @ 00:26:36

Känslokall bitch? Inte alltid.

Emelie Runnelid.
-Har nog inte självförtroende nog för att gå och be om ursäkt "irl" så vi gör det väl igenom bloggen eftersom att jag vet att du kommer läsa det. Slipper göra en diskusion utav det och får helt enkelt bara slänga tur mig det jag vill. För det första vill jag säga förlåt. Inte förlåt för att det blivit som det blivit men för alla taskiga saker som jag sagt. Sagt mer än vad jag egentligen menar. Egentligen tycker jag om dig, som vänn. Har sagt det till dig förut. Har haft massa trevliga stunder med dig och vill gärna att det ska bli fler men det är väl upp till dig. Säger nu förlåt för allt jag sagt och hoppas att du förlåter mig till slut.

/Annah


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack. Uppskattar att du ber om ursäkt. Och jag gör desamma.

Men du vet ändå att jag är besviken, kanske inte mest på dej, även andra folk. Men som sagt så har väl jag oxå sagt lite onödiga saker kanske, som jag ber om ursäkt för. Men aa, vi får väl se vad som händer.

2009-10-17 @ 16:31:42
URL: http://emelierunnelid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback