Lördag 3 Oktober 00.39

2009-10-03 @ 00:50:10
Love doesn't last to long. But friends do.

Som ni ser har jag fixat lite med bloggdesingen, enormt mycket bättre nu. Långt ifrån klar men kommit en bit på väg i alla fall. Största delen av dagen har jag tillbringat i sängen med gitarren i knät. Känt mig helt förstörd hela dagen. Vet inte om det är för att jag har så mycket som snurrar runt i skallen just nu eller om det faktiskt är fysiskt. Känns verkligen som om att skallen ska spräcka. Alldeles för mycket och ta ställning till. Och kärleken är ett helvete. Vet inte vad jag ska göra. Mår skit dåligt av att vara med dig samtidigt som jag mår helt underbart. Konstig känsla. Vill inte såra henne men om jag inte gör det sårar jag mig själv. Vet inte vad jag ska göra. Kan snart inte ens leva med mitt eget samvete. Vill bara spola tillbaka tiden, långt tillbaka, innan det här ens började. Eller vill jag det ? Just nu vet jag inte vad jag vill. Skönt att det är helg i alla fall så att man kan samla tankarna lite. Orkar inte med skolan. Allt går in i ena örat och ut genom det andra där så jag fattar inte varför jag ens går dit. Skulle kunna ägna tiden och något mer givande. Har ärligt talat funderat på och bara skit i allt. Stanna hemma i sängen ett tag och låta folk glömma bort att jag finns. Sen komma tillbaka och börja om ifrån början. Men tyvärr är det nog bara något som existerar i min fantasi. Nej, åt helvete med kärlek, drömmar och samvete!

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback