Måndag 19 Oktober 23.12

2009-10-19 @ 23:24:17
Can't reach my goal even how hard I try.

Allt känns bara hopplöst just nu och jag har ärligt talat ingen aning om varför. Känner mig helt död om dagarna. Vill bara ligga i sängen och sova eftersom att... man slipper undan verkligheten för en stund? Eller något i den stilen. Kanske alla obesvarade frågor som får mig att vilja gömma mig men jag vet inte. Vet inte heller hur jag skulle kunna få svar på dom. Sitter och tänker tillbaka också. Vet att jag gjort rätt men när ja tänker efter gör de riktigt jävla ont att det blivit som det blivit. Ibland saknar jag dig verkligen. Vet inte heller vilka som fortfarande är mina vänner. Dom som är det kan gärna få lämna en liten kommentar så jag vet... Och dom som inte gör det, ja, det säger sig väl själv ? Känns som om att jag bara glider längre och längre ifrån verkligheten. Varndrar omkring i min egna lilla värld om dagarna och bli helt chockad när jag får höra från en annan människa att den faktiskt bryr dig. Och jag vet inte ens varför ! Ringt till dig säker hundra gånger senaste tiden men får aldrig några svar. Frågorna fortsätter eka i skallen på mig. Skulle vara så jävla mycket lättare och bara få börja om från barnsben igen. För sanningen är den att jag aldrig är bra på något första gången. Men efter att i 14 år ha tränat på att leva kanske jag kommer lyckas lite bättre om jag får en chans till ? Eller ja, något sånt.



/Annah

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer alltid ha mej vid din sida ska du veta ! Ja bryr mej om dej <33

2009-10-22 @ 14:38:14
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: Mikaela

Du vet mycket väl att du kan lita på mig! Hoppas jag..

2009-10-23 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback