Söndag 25 Oktober 23.01

2009-10-25 @ 23:14:43

!!!!!!!!

Måste bara få skriva av mig lite. Få ut vreden i ord. Har värdens raseriutbrott inom mig just nu och jag har ingen jävla aning om varför. Tänkt på massa grejer i mitt liv under dagen. Ibland har jag haft lust och gråta, ibland slå sönder något och ibland, förlåt om jag säger det, bara gå och dö. Vet inte varför men det bara blir så här ibland. Kanske inte klarar av och tänka på all skiten. Tex alla gånger som jag viljat ta livet av mig, anorexian var faktiskt en from utav självmordsförsök. Klarade inte av och göra det så jag försökte svälta ihjäl mig. Smart. Jag vet. Men jag har väl mina stunder.

Just nu har jag i varje fall one angry moment. Och som sagt, jag har ingen aning om varför. Vill ut och skrika så högt jag bara kan. Slå sönder något. Och sen gå och lägga mig och inte vakna på typ en vecka. Slippa undan ett tag. Varför kan man inte pausa livet egentligen ? Fatta vad grymt det skulle vara med en spola knapp och en paus knapp och allt sånt. Det skulle bli så jävla mycket enklare då. BLÄÄÄÄ på allt säger jag bara.

Emil, jag älskar dig!

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback