Måndag 19 April 21.31

2010-04-19 @ 21:44:50

Surprise, I'm still alive !

Bestämde mig för att slänga in ett inlägg efter att ha fixat lite med designen. Kan inte påstå att jag vart speciellt nöjd men bloggen kommer nog ändå så ut så här ett tag framöver :/
Just nu är jag enormt hungrig/trött/myssugen och ja, sen var det nog inte så mycket mer. Inte vart med emil sen i fredags vilket känns som en evighet. Och herregud vad svårt det var att blogga efter detta extremt långa uppehåll! Stopp i skallen på högnivå. Men ska i alla fall dela med mig lite utav mina åsikter innan jag drar in i köket och fixar varma smörgåsar.

Det här med balen och vilka vi ska gå med är väl något som alla har ägnat en tanke åt och ja, kalla mig omgen eller något sånt men jag tänker faktiskt inte gå om jag inte får gå med emil :s Jag kan inte komma på en enda bra annledning till varför jag inte skulle få gå med emil men ändå kommer jag antagligen inte få det ? Egentligen bryr jag mig nog inte så mycket om vem jag går med, jag överlever i dom flestas sällskap. Det största problemet är nog att jag hatar och se emil med någon annan. Ta inte det fel nu, helt klart är det honom jag vill gå med och ingen annan. Skulle kännas helt fel och gå med någon annan men det är fortfarande inte det som är det största problemet. Men ja, nu är det så att jag tänker vara lika mogen som en 3-åring! Ingen emil = Ingen bal. Så med andra ord får väl den som blir ihopparad med mig gå ensam.

/Annah


Kommentarer
Postat av: ida eskilsson

jag förstår att du vill gå med emil, och jag skulle också vilja gå med den jag var tsm med. men nu snackar vi en middag... den du går med på balen måste du äta med. du kan ju se till så att emil sitter bredvid dig när ni äter. sedan ska ni dansa, och då måste du inte dansa med den du går med. du får dansa med vem du vill ju :p

plus att endel pojkar kanske måste gå med två tjejer. tycker du de skulle vart roligt om du tillexempel INTE va tsm med emil, så fick du gå med typ... viikk&andre, så satt dom och höll på hela tiden. det känns ju inge kul liksom :)

(vet att du kanske inte skulle gjort det, men du förstår tanken..)



säger inte detta för att vara elak eller så :p men förstår du hur jag menar? ^^

2010-04-20 @ 19:54:48
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: Annah

Ida - jo, visst, kan ju spendera en hel del tid med emil i alla fall men det blir ju inte så kul för den jag egentligen ska gå med om jag är med emil hela tiden :p plus att det kommer kännas fel att det inte är emil "jag är där med". men vi får väl se hur dom löser denna trevliga situation :p

2010-04-20 @ 20:49:58
Postat av: Hanna

Säger som Ida, det enda ni ska göra tillsammans, ni som är ihopparade måste bara gå med varann när ni ska äta, sen är det inte "ni". efter det är du med alla, om du förstår hur ja menar ;>

2010-04-21 @ 18:51:58
URL: http://snabbahovar.blogg.se/
Postat av: linn-

men hallå? klart man vill gå med den man är tsm med. visst balen på kvistberget är som att vi springer klassikern tsm, bara att vi är finklädda och ja fixat upp oss. men ändå.. tänk lite hur de skulle kännas själva!

2010-04-21 @ 20:50:31
URL: http://theredeye.blogg.se/
Postat av: Hanna

Linn, ärligt talat skulle jag inte bry mej

när det bara va att vi skulle äta mat :p

om du inte vill behöver du inte ens ta ett kort tsm med den människan hlr, och middan pågår inte alls länge :p

2010-04-21 @ 22:35:27
URL: http://snabbahovar.blogg.se/
Postat av: ida eskilsson

linn; jag säger som hanna jag nudå xD liksom, en middag varar inte ens en timme... om det inte går att vara ifrån sin pojk/flickvän i en enda timme, så äre ngt galet.



men varför inte sitta bredvid den då om det är så farligt att äta utom den man är tsm med? så kan den man SKA gå med, sitta mitt emot.

det kan bli trevligt om man inte överdriver förhållandet och skiter totalt i andra! :)

2010-04-22 @ 19:43:42
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: ida eskilsson

linn; jag säger som hanna jag nudå xD liksom, en middag varar inte ens en timme... om det inte går att vara ifrån sin pojk/flickvän i en enda timme, så äre ngt galet.



men varför inte sitta bredvid den då om det är så farligt att äta utom den man är tsm med? så kan den man SKA gå med, sitta mitt emot.

det kan bli trevligt om man inte överdriver förhållandet och skiter totalt i andra! :)

2010-04-22 @ 19:44:20
URL: http://iissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback