Onsdag 21 April 21.19

2010-04-21 @ 21:25:52

*hjärnan står tyvärr still*

sitter och försöker se på medium men det är något fel på tvn så jag tror jag blir galen snart. Låter som om att man skulle ha sprängt högtalarna eller någonting i den stilen :s Inte najs kan jag säga. Så bli inte allt för förvånade om jag kommer hem till någon och snor tvn här någon dag.
Har förresten nyss fixat statistikmätaren som inte funkat ordentligt på ungefär ett halvår och helt plötsligt är jag helt fixerad vid antalet läsare. Har bloggat i 3 dagar nu efter uppehållet och har just nu 22 läsare, och det känns hemskt att ha förlorat så många läsare. Sånna här stunder önskar jag att jag aldrig hade slutat. Är trots allt inte lika roligt och blogga om det inte är folk som läser. Hehe, nu låter jag som ännu en fjortis som sitter och skryter om att dom har så mycket läsare, haha...

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback