Tisdag 20 April 20.51

2010-04-20 @ 21:04:33
Dating in the dark!

Sitter och kollar på
dating in the dark och jag måste säga att konceptet är ganska intressant. Programmet visar hur mycker utseendet egentligen spelar in. Personligen tycker jag inte att utseendet spelar så värst stor roll,eller det är i varje fall vad jag säger ifall någon frågar. Men är det verkligen så det är ?
Om jag till exempel är ute en kväll och ska ragga (vilket jag inte gör nu när jag har emil men ni fattar) då dissar jag killen om har inte ser bra ut ganska snabbt eftersom att "jag kan få något bättre". Men varför egentligen ? Just den där killen som ser lite halvdan kanske är världens snällaste, omtänksamaste och gulligaste kille. Har faktiskt många gånger lärt känna killar som jag skulle tvärdissat en utekväll och tänkt "fan, han är ju riktigt gullig". Önskar verkligen att jag någon dag kommer lära mig att inte vara så utseendefixerad.

/Annah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback