Torsdag 22 April 18.56

2010-04-22 @ 19:02:27

Vänner är värda guld.

Nyss vaknat efter en lååång tupplur. Vet inte vad det är med mig men kan inte hålla mig vaken en hel dag hur jag än försöker. Vilket innebär att jag inte har någon form utav socialt liv längre. Och det suger. Umgås faktiskt inte så mycket med tjejerna på fritiden nu för tiden :o vet inte varför det blivit så. det tycker jag att det ska bli ändring på.

Och ett tack till er som fanns där idag när det vart lite jobbigt. Brukar oftast dra mig udan för att få vara ifred men det känns helt klart bättre när man vet att någon bryr sig. Ni vet vilka ni är <3

/Annah


Kommentarer
Postat av: martinaa

finns alltid hos dig vännen, de vet du! :)

2010-04-23 @ 22:09:08
URL: http://mmartinaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback