Tisdag 7 December 20.21

2010-12-07 @ 20:29:27
För er som inte redan vet det så vill jag börja med att informera om att jag forfarande lever.

Det har stått still med bloggandet ett bra tag nu eftersom att jag kännt att jag inte har haft något meningsfullt att skriva om. Tankarna som snurrar i skallen på mig kan endast klassas som depprimerande och att läsa en massa texter om hur kasst jag verkligen mår kanske det inte är många som har lust och läsa om...?

Boken som jag började på gick åt fanders eftersom att den fanns på pappas dator och jag har varken i närheten av honom eller den datorn sen den dagen jag var polisförhör. Så jag började på en ny som jag menade skulle handla om vad jag går igenom just nu och som förklarar lite vad som har gjort mig till den jag är idag. Men med tanke på att det inte hänt ett piss mer än det att jag kommit bort ifrån "pappa" så har jag inte haft så mycket att skriva i den så kallade boken. Just nu är den i varje fall på kanske 25 sidor.

Och ja, kära läsare, du läste rätt. På snart 2 månader har det inte hänt i stort sett ett piss vilket gör mig riktigt jävla less. Jag lever inte längre, jag bara håller ut. Jag har alldeles för mycket olöst i skallen och agritionerna och depprisionen blir enbart värre. Jag brukar kunna kontrollera mig relativt bra men jag börjar helt enkelt spåra ut. Dom falska leendena börjar ta slut och jag vet inte längre vad jag ska göra. Att hela dagarna spela är något som tar på krafterna.

Jag är säker på att jag nu kommer få kommentarer om att jag inte behöver spela, att det är okej att visa sig lessne men verkligheten är den att jag inte kan visa mig lessen inför folk. Jag kan helt enkelt inte låta bli att spela. Och de dagar jag inte känner att jag kan lita på mina skådespelartalanger stannar jag istället i sängen. Då känner jag mig inte längre säker ute i världen...

Kommentarer
Postat av: E

2 sidor högst! :)

2010-12-07 @ 21:48:40
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: idis

men vännen... <3

2010-12-12 @ 20:55:55
URL: http://idaessk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback