Lördag 12 Juni 22.54

2010-06-12 @ 22:57:10
Nyss pillat med lindas blogg :)

Den förra designen jag fixade åt linda vart lite som den vart så nu fixade jag en ny, vet inte om texten kanske är lite stor men det får man väl fixa sen i sånna fall ! Så idag har jag med andra ord varit duktig och fixat två bloggdesigner, min och lindas :p Ska snart till och lägga till lite länkar på bloggen. Märkte förut att jag inte har några länkar på den här designen och troligen inte hade det på den förra heller . Ni som vill bli länkade, skriv en kommentar för orkar inte leta reda på den gamla länklistan :p

Kommentarer
Postat av: linda

länka mig om du vill (:

2010-06-12 @ 23:14:15
URL: http://liindadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback