Tisdag 8 Juni 21.49

2010-06-08 @ 21:54:04
Elevrådstönt !

I början var jag inte speciellt pigg på att ställa upp i valet till elevrådsordförande men eftersom att jag nu gjort det har jag tänkte lite. Tänkt att det faktiskt skulle vara ganska bra eftersom att jag faktiskt får chansen att göra något då. I år har vi försökt arbeta med det faktum att inte speicllet många trivs på skolan och inte fan har det hänt något ! (inte kritik emot dig hanna) Vet att lärarna är svåra och resonera med och jag är en utav dom som verkligen vill att det ska hända något så i sånna fall ska jag verkligen jobba för att det ska hända något ! Ska dra till de drastiskaste metoder ni kan tänka er ! haha, nej då, men ni fattar ... :)
Min största fobi är att jag kommer glömma bort och lyssna på andra men ni får säga till mig om det skulle bli så ;) Om det nu skulle bli jag då, jag och linda får väl slåss imorgon eller vilken dag det var !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback