Fredag 14 Maj 21.52

2010-05-14 @ 22:00:23
Piercingar!

Som ni kanske redan vet så är jag ganska piercing och tattueringsintresserad. Kollade i alla fall runt lite på google och fick fram lite bilder på lite ovanliga/coola/konstiga piercingar...



Den dagen jag får glasögon kommer jag nog vara ganska sugen på en sån här piercing! Fast man kommer nog bli tvungen och ha en vanlig bridge piercing ett bra tag innan man kan sätta på ett par glasögon vilket inte är speciellt snyggt enligt mig :p



En enligt mig riktigt snygg och kreativ piercing som antagligen gör väldigt ont! Men om jag någon dag skulle förlova mig/gifta mig skulle jag nog vara ganska sugen på även denna piercing :)



Måsta säga att den piercing är riktigt läskig och jag kan inte låta bli och tänka...
-Hur jävla ont gjorde det inte och göra det där ?
-Fastnar det mat i blixtlåset när man äter?
-Är det inte ganska hemskt och hångla med någon med en sådan här tunga?



surface/dermal anchor piercingar är ganska nya (vilken av delarna just detta är är ja inte riktigt säker på) och faktiskt ganska snygga! Men jag antar att även dessa piercingar gör ganska ont. Eller ja, trodde det skulle vara ett rent helvete och ta i läppen men det gjorde inte alls ont så vad vet jag:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback