Fredag 21 Maj 08.24

2010-05-21 @ 08:28:18

Grattis älskling! ;)

Idag fyller älskling år så snart blir det väl och ge honom "födelsedagspresent". Köpt en liten grej men ska fixa något mer så fort jag kommer iväg till karlstad/torsby/sunne. Troligen på måndag :) Då blir det också ett sista försök och fixa en balklänning. Hittar jag ingen då får jag ta den där "tärnklänningen". Det skulle tydligen vara en tärnklänning i alla fall. Visst, den är skit fin men vet inte om den passar till en bal ?
Har btw seriösta designproblem! Vet inte om jag vill ha någon av designerna jag gjorde så ja, får se. Antingen gör jag en ny eller så får någon göra en :) Vill i alla fall inte ha någon fet och klumpig meny, ska ha någon av dom två jag gjort i inlägget nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback