Fredag 21 Maj 15.34

2010-05-21 @ 15:39:14

HAHA, fan vad dum man kan vara ! Eller vad säger du mikaela?

Rubriken är det nog ingen som fattar förutom jag och mikaela :)´

Ligger ute i solen just nu och försöker få lite färg. Kommer antagligen bara åstadkomma färgen röd men ändå. Visste ni förresten att man kan klippa gräset med fläkten till datorn? det lärde i alla fall jag mig föut. Tyckte datorn lät lite konstigt men den gjorde  det bara när jag ställde den på gräset. Tyckte det verkade lite konstig så lyfte lite försiktigt på den oc såg att datorfläkten typ, masakrerade gräset?
Var och städa där som vi ska vara efter komfirmationen förut också :) ganska fint ställe men fan så jobbigt och städa. Ska dit snart igen så fort som vi ätit och sen blirre älskling om han inte är upptagen! 


Kommentarer
Postat av: mmikaela

Hahahaaha, ja! xD Så underbart humoristiskt! xD (a)

2010-05-21 @ 23:28:05
URL: http://mmikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback