Lördag 15 Maj 22.36

2010-05-15 @ 22:35:19

Grillning :)

Sitter på gården efter att ha grillat nere vid campigen med mig, ida, martina, linda, hanna, matilda, sandra, isak och andre. Matilda pajade elden 3 gånger men som tur är så hade vi andre som kunde komma och rädda allt ;) Utan honom skulle vi antagligen aldrig ha fått eld. I en halvtimme höll vi på utan att någon fick eld och sen kom andre. Sen åkte vi också och hälsade på petra som kom och öppnade i handduk och inte allt för glad min. Hon verkade inte gilla vårat överraskningsbesök. Trång och vart som fan var det i alla fall i bilen. 8 pers i en bil är inte speciellt skönt kan jag säga. Och sen hamande vi alla här på fritidsgården där vi sitter och spelar så ska det låta. Spelade i samma lag som Jina och hon suger verkligen! (Egentligen var nog jag lika kass men det är alltid enklas och skylla ifrån sig) Så jag vart sur och gick därifrån och besökte datorn ett tag istället:p


Kommentarer
Postat av: mmikaela

Svar: What? vilket ruta? (A)

2010-05-16 @ 00:48:13
URL: http://mmikaela.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ey, åker du ner med buss ikväll eller åker du ner imorrn? :)

2010-05-16 @ 12:12:39
URL: http://domkallarmigerika.blogg.se/
Postat av: Annah

Mikaela: Visar dig i skola på typ måndag eller något :)

Erika: åker ner till morgonen, själv då?:p

2010-05-16 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback