Måndag 24 Maj 20.18

2010-05-24 @ 20:23:36

Migrän!

Spenderat större delen av dagen i sängen med migrän utan dess like. Mådde så illa så jag spydde till och med :s Inte trevligt. Men nu är det anigen bättre i alla fall. Hoppas det inte blir sämre för imorgon ska jag till sunne och pröva balklänning som jag skulle tro passar. Halterneck och snörning i ryggen vilket inte kan gå fel ? Men det skulle väl inte förvåna mig om den är för kort. Men i sånna fall tror jag nästan att jag skiter i det ? Eller jag vet inte, vill ha skorna, älskar dom :) Och har inga andra och ha ifall klänningen skulle bli för kort i dom. Men ska även till sunne imorgon och jag har för mig att det finns en affär med balklänningar där, någon som vet vad den heter ? Eller någon som har nummer till någon i torsby, sunne-trakten som ska sälja balklänning ? KOMMENTERA DÅ :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mammas jobbarkompis bor i sunne och hon/hennes dotter skulle sälja sin..

2010-05-24 @ 22:43:30
URL: http://snabbahovar.blogg.se/
Postat av: Annah

skicka nummer till mobilen ifall du har:)

2010-05-24 @ 22:49:52
Postat av: Hanna

Sorry, tänkte inte på att du svarat. Men såg du skaffat en ändå,!

2010-05-25 @ 20:43:13
URL: http://snabbahovar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback