Måndag 3 Maj 22.16

2010-05-03 @ 22:22:33

Konsten att glömma.

Måste säga att jag är grymt tacksamm för alla som funnits där idag. Skulle antagligen suttit och deppat och grinat tills jag drunknat om inte ni funnits där och sett till att det inte blev så. Ni betyder ytterst mycket allihop <3
Hur det här kommer sluta har jag ingen aning om men det ser inte ljust ut. Det kommer ta länge innan jag orkar gå vidare och jag kommer aldrig glömma eller sluta älska dig. Men jag måste helt enkelt leva vidare.

Nu till lite roligare saker då!

Denna skönhet följer nog med hem på TORSDAG om det inte visar sig vara en skrothög sen när vi väl kommer dit!



Har länge velat ha en cing cab men just den här ser inte riktigt ut som jag hade tänkt mig. Men det går och fixa med tanke på att den bara kostar 16000 :) då har man råd men lack/kjolar/inredning/ljud/extraljus/fälgar. Ja ni fattar, ska styla den så som jag vill ha den ! Hoppas den är fin nu. Med tanke på att den är obestiktad och att pappa inte orkar lägga ner jobb på och göra iordning så får det inte vara allt för mycket fel.

/Annah


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns här, de vet du ! <3



Bortskämd ?

Svar: JAA ! :p

2010-05-04 @ 14:17:37
URL: http://znuttisen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback