Onsdag 19 Maj 22.00

2010-05-19 @ 22:03:38
Statistik?

Är det bara jag som får kass statistik på helgerna och bra på veckorna ?:p Tycker det verkar lite konstig men så är det.
Sitter i alla fall och ser på medium men datorn får mestadels av uppmärksamheten vilket gör att jag inte fattar speciellt mycket av tvn. Sitter också och funderar på om jag har no-prov imorgon?!:o hoppas jag inte har det. Inte vart med speciellt mycket på lektionerna efter som jag var sjuk och "sjuk" så mycket på senaste tiden så kan inte speicllet mycket av det och har inte pluggat ännu. Får väl ta det på matrasten eller något i skolan. Fast vill få bra på provet för annars sabbar jag mvg-et :/ Och det skulle ju inte vara speciellt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback