Onsdag 26 Maj 19.08

2010-05-26 @ 19:13:30
Dålig uppdatering.

Inte blivit speciellt uppdatering idag pga av att pappa tog med sig datorn på jobbet igen! Inte bra alltså. Just nu sitter jag i alla fall och ser på Jonas brothers (jonas och cesar som väljer program för tillfället). Måste säga att dagen barnprogram inte alls är som på min tid :o okej, nu lät jag riktigt gammal men det är faktiskt ett par år sen jag ägnad dagarna åt att se på barnprogram. Men om jag ska vara ärlig tror jag dom är bättre nu:p Lite pinsamt egentligen, men en del går faktiskt och se på. Haha

Kommentarer
Postat av: Erika

måste fråga, varför gillar jag alla dina inlägg när jag inte har tryckt på knappen? :s

2010-05-26 @ 20:00:59
URL: http://domkallarmigerika.blogg.se/
Postat av: Annah

Erika : ingen aning xD

2010-05-26 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback