Tisdag 18 Maj 21.51

2010-05-18 @ 22:00:48

Cookies!

Så fort som jag kom hem från emil fick jag för mig och baka kakor så gjorde det. Mjuka bondkakor med vit
choklad, riktigt goda :thumbup: sitter just nu och ser på dh men det verkar vara slut nu men som tur är kommer det en dos av cougar town efter det.

Sitter och funderar lite på bloggtekniker och jag har kommit fram till att den teknink som funkar bäst verkar ju bara att spela överdrivet blåst, provocera och lägga ut halvnakna bilder ? Måste säga att jag vart på det där med och provocera ett par gånger för ja, det funkar! Och att skriva seriösa inlägg, det lockar en del men inte speciellt många. Undra hur jag kommer blogga i fortsättningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback