Tisdag 4 Maj 20.09

2010-05-04 @ 20:21:31

Upp och ner.

Att det finns så mycket tårar det förvånar mig. Tänker inte förklara något närmare här. Dom felsta vet ändå redan. Men en sak vill jag säga... Det kommer antagligen bli en hel del tårar från min sida dom kommande dagarna men jag vill helst vara ifred då. Ifall jag vill ha någon där säger jag till. Känner att jag vill ha lite tid för mig själv som det är just nu.

DU.

jag älskar dig mer än vad jag någonsin älskat någon/något. Alla underbara minnen med dig kommer jag ha med mig för resten av livet. Jag kommer aldrig sluta sakna att höra dig säga att du älskar mig, dina läppar emot mina eller dina armar runt mig. Har massa underbara minnen som får mig till tårar varje gång jag tänker på dom och ja... fy fan ! orkar inte gråta mer nu, jag tror redan du vet allt.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback