Torsdag 13 Maj 22.52

2010-05-13 @ 22:56:48
I miss my bby.
Fått tillbaka en del läsare nu helt plötsligt. Känns bra, inge kul och skriva en massa om ingen ändå läsare. Oj, börjar känna mig som en sån där fjortisbloggare helt plötsligt :o vilket jag INTE vill bli! Dom brukar vara så jävla irriternade. Fast och vara överdrivet provocerande på ett väldigt korkat sätt brukar locka läsare? Plus bloggbråk och personliga problem. Kanske ska låta min blogg handla om sån skit i framtiden ? Eller inte. Fast har inte skrivit om något direkt seriöst ämne på ett tag, ska göra det så fort som jag kommer på vad ;) kom gärna med förslag.

Men saknar min emil något enormt just nu ! Inte sett han sen vi slutade i söndags och kommer inte få se han förens måndag kväll/tisdag morgon. Beror på om han sover hos mig eller inte. KOM HEM MED DIG ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback