Torsdag 20 Maj 21.34

2010-05-20 @ 21:38:17
Paj!

Nyss bakat äppelpaj då och jag måste säga att den faktiskt var god :) men man vart enormt törstig så jag tror jag dracktyp 3 glas vatten. Just nu sitter jag och ser ghost wisperer och dör av värmelsag! Inte ett element på och ändå 26 grader varmt här inne. Förstår inte hur det går till. Gamla hus ska väl vara kalla ? I vilket fall som helst gäller i alla fall inte det hemma hos oss.
Har även kommit fram till att det är en jävla massa jag måste göra...

-Städa
-Baka till komfirmationen
-Beställa nytt bankomatkort
-Fixa födelsedagspresent till emil
-Ny design?
(den som vill kan ju få den jag har nu eller den jag gör som jag inte ska ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback