Måndag 20 September 14.37

2010-09-20 @ 14:42:34

We all do misstakes. I did it twice.

Mitt efterlängtade paket med en härligt mysig jacka (förhoppningsvis) har äntligen kommit men eftersom att pappa befinner sig på andra sidan Sverige så kan jag alltså inte hämta ut paketet förens imorgon. Sugitgt. Den dåliga uppdateringen beror förresten på att jag gav mig av emot torsby en sväng. Emma och Jan fyllde år, så grattis till dom ;)
Såg även hostel innat, eller försökte i alla fall. Men var tvungen och stänga av efter typ halva filmen eftersom att jag inte vågade se mer. Såg klart den förut idag :p En ensam annah + skräckfilm = superrädd!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe tacktack (:

Men så läskig e den ju inte ;)

2010-09-20 @ 21:33:24
URL: http://znuttisen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback